Wednesday, June 24, 2009

Pengantin Muda

Cuti sekolah baru ni Bapa saudara aku buat majlis kenduri kahwin anak pompuan sulung dia...kira pupu aku la. Majlis 2 diadakan pada ari ahad...first day aku sekolah(aku keja kat Kedah)so lepas sekolah ler aku dengan hubby aku pergi majlis tu. Kira dah dekat jam 3 dah tapi jemputan ramai lagi...maklum kenduri mula kot.Lepas makan aku terus masuk dalam rumah jumpa dengan sedara mara aku. Syok gak datang kenduri lewat ni sebab dapat jumpa sedara mara...time 2 dah tak sibuk sangat...mak sedara aku (Mak Long Yam) dan anak2 dia dari Pahang pun balik. Seronoknya dapat jumpa dengan dia orang. Aku dengan hubby aku memang rapat dengan dia orang adik beradik. kali akhir kami jumpa masa kami ke Pahang ziarah kematian bapa mereka. Hilang rinduu...

Pengantin pula dok sibuk bergambar. Cantiknya pengantin...dua-dua masih muda..pengantin pompuan baru 19 tahun..jodoh awal kot. moga berbahgia hingga akhir usia. Ni ler koleksi gambar-gambar masa kenduri tu.


No comments:

Post a Comment