Sunday, June 28, 2009

Char kuey teow

Makan lagi...char kuey teow memang feberet aku. kalau malas nak makan nasi kami akan pergi ke warung char kuey teow along kat belakang Petronas. Warung along ni memang tak lekang dengan peminat char kuey teownya. Kekadang kami terpaksa menunggu dalam keta sementara nak dapat meja kosong. Rasanya lain dari yang lain..Aku malas nak cerita panjang..kalau nak tahu keenakannya mai la makan kat sini.

Cerita pasal char kuey teow ni aku teringat dengan sedara aku kat Pahang. Dia orang anak beranak memag suka makan char keow tiau ni...terutama dek Pah dan Na. Kalau dia orang balik kampung mesti dia orang call dan ajak aku dan huby aku makan sama. kalau makan mesti tak cukup satu pinggan..baru-baru ni masa dia orng balik..dia orang ajak aku p makan tapi tak ada rezeki kot...warung char kuey teow along tutup..kesian gak aku tengok muka-muka frust sepupu aku tuh. Tak pa bila u all balik lagi kita makan sama-sam ekk.

Afiq- sedang makan char keow Tiau kegemarannya.

Ini lah Char Keow Tiau Along

Datng ler Ke Petronas Parit Buntar untuk merasai kelazatan Char Keow Tiau Along.

No comments:

Post a Comment