Sunday, June 28, 2009

durian


Hem...banyaknya buah doyan..mesti tak habis makan ni..orang KL nak ke?

Sekarang ni musim buah2an. Tapi buah yang tengah glamer sekarang tentu ler buah doyan.(durian). Kat tempat aku pun banyak dah dijual. Kawan2 sekolah aku pun banyak yang ada dusun...so dapat ler aku makan doyan free..boleh kata tiap-tiap ari family aku makan buah doyan ni. Afiq pun hantu buah doyan...letak ler buah tu depan dia...kalau tak pantau habis di hadapnya sorang-sorang. Aku bukannya tak kasi dia makan tapi takut gak kot badan tak kuat demam pulak. Ha..buah doyan yang kat atas tu kami dapat dari dusun bapa saudara belah huby aku. Aku panggil dia Pak Su Azhar. Bila rasa nak makan huby aku call je suruh dia simpan...yang paling aku suka buah doyan paksu ni sebab isinya sedap..buahnya elok2 belaka..so apa lagi jom makan.

Tengok isi durian ni...isinya cantik..mesti rasa pun enak ni.

Hemmm...wa dah cakap...isi buah doyan ni enak bangat...jom makan...

No comments:

Post a Comment